سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

فکر می کنید شوهرتان از شما چه می خواهد؟ غذاهای خوشمزه؟ بچه های با ادب؟ لذت عاطفی و جنسی؟ خانه و زندگی تمیز؟ آرامش؟ شاید باور نکنید ولی اولین چیزی که هر مردی از همسرش می خواهد چیزی است خیلی ساده تر از همهاین ها؛ آنقدر ساده که گاهی فراموش می شود.

خانم خانه ، خانه دار، نظافت

روی صحبتم با شما است خانم عزیز! آیا آنقدر که برای حرص خوردن های جور و واجور وقت صرف می کنی، برای خلوت کردن با خودت وقت می گذاری؟ شمایی که صبح تا شبت را با خدمت کردن به خانواده پر می کنی؛ خانه را تمیز می کنی، از بی نظمی بچه ها حرص می خوری، برای یک قِران را دو زار کردن، فقط از مرکز تره بار خرید می کنی و صد ها متر بار سنگین میوه و سبزی را به دوش می کشی، سعی می کنی با کمترین امکانات مقوی ترین و خوشمزه ترین غذاها را درست کنی، از هزار تا چیز می زنی تا بلکه مبلغی ولو ناچیز از خرجی خانه را برای روز مبادای زندگی تان پس انداز کنی، غصه ی قسط های عقب افتاده و عقب نیفتاده تان را می خوری، از نگرانیِ فردای خانواده ات شب ها تا دیر وقت در رختخواب غلت می زنی، و خلاصه همه ی حواست را جمع می کنی تا زندگی ات را بچرخانی و همسرت را از این شراکت مادام العمر راضی نگه داری! در کنار همه این ها که به جای خود خوب و در زمانه ی فعلی برای خیلی از خانواده ها ناگزیر هستند، چقدر حواست به خودت است؟

خانم خونه به خودت نگاه کن ادامه مطلب...


نویسنده rezahosni در شنبه 94/11/10 | نظر
نویسنده rezahosni در سه شنبه 93/4/24 | نظر

غوطه ور در زندگی

 
زندگی مثل دریایی است که گاه آرام و بر وفق مراد است وگاهی ناآرام و پر تلاطم. می توان در آن غوطه ور بود ، می توان از آن لذت برد و می توان سختی هایش را پشت سر گذاشت. اما زیباتر و مطمئن تر این است که همراهی در کنارمان باشد تا در تمام لحظات حامی مان بوده و ما نیز پشتیبانش باشیم.



نویسنده rezahosni در چهارشنبه 93/2/10 | نظر

با قیمت زن ها مشکل دارم

حجاب عامل تحکیم خانواده وکاهش آسیب های اجتماعی.




نویسنده rezahosni در یکشنبه 93/1/24 | نظر

خورشید خانه،زن یا مرد؟

 


بنزین بزنید!

 

باید سعی کنید انرژی خود را بالا ببرید تا بتوانید به شوهر و فرزندانتان انرژی دهید


زن

یک ازدواج موفق را در نظر بگیرید. روزهای خوب و آرام زندگی مشترکتان را به یاد آورید، ساعت هایی که در آرامش و عشق غوطه ور بودید،  فکر می کنید مهمترین کسی که سازمان دهنده این خوشبختی می باشد، کیست؟ زن و یا شوهر؟

برای پاسخ به این پرسش،  روزهای ابری و ساعت های وحشتناک دعواها و بگو مگو هایتان را هم در نظر بیاورید ، پس از گذشت زمان ، حالا که نگاهی به آن لحظات طوفانی می اندازید ، فکر می کنید می توانستید جلوی آن همه اعصاب خرد شدن ها را بگیرید؟ آیا می توانستید عشق و محبت را جانشین نگاه ها ی تنفرآمیز و حرف های زشت قرار می دادید؟چه کسی این قدرت را دارد که فضای خانه را آکنده از آرامش و عشق و یا سرد و بی روح کند؟

 

بسیار ساده است، خورشید خانه می تواند بتابد و همه از نور و گرمایِ وجود او، ادامه مطلب...


نویسنده rezahosni در دوشنبه 92/12/12 | نظر
 

محبتت را احتکار نکن

 
برای گفتن: دوستت دارم، منتظر فرصت نباشید، هیچ کس نمی دانید فردا چه پیش خواهد آمد پس محبت تان را احتکار نکنید و منتظر روز مبادا نباشید، زیرا ابراز آن روابط تان را رویایی می کند.



نویسنده rezahosni در دوشنبه 92/12/12 | نظر
سلام به زندگی

سه ویژگی یک خانواده ی الهی

خانواده قرانی

خداوند متعال در قرآن کریمش بارها و بارها با بیان داستان ها و حکایاتی از زندگی پیشینیان و گذشتگان برای مومنین، مثال ها و لطایفی را برای زندگی بهتر بیان کرده است.

در سوره ی انبیاء نیز خداوند بعد از اینکه استجابت دعای حضرت یحیی علیه السلام را بیان می کند با بیان سه ویژگی منحصر به فرد از یک خانواده ی الهی سعی در تشویق و نزدیک کردن دیگر بندگان به این ویژگی ها را نموده است.

« فَاسْتَجَبْنا لَهُ وَ وَهَبْنا لَهُ یَحْیى‏ وَ أَصْلَحْنا لَهُ زَوْجَهُ إِنَّهُمْ کانُوا یُسارِعُونَ فِی الْخَیْراتِ وَ یَدْعُونَنا رَغَباً وَ رَهَباً وَ کانُوا لَنا خاشِعینَ[انبیاء/90]ما هم دعاى او را پذیرفتیم، و یحیى را به او بخشیدیم و همسرش را (که نازا بود) برایش آماده (باردارى) کردیم چرا که آنان (خاندانى بودند که) همواره در کارهاى خیر بسرعت اقدام مى‏کردند و در حال بیم و امید ما را مى‏خواندند و پیوسته براى ما (خاضع و) خاشع بودند.»

 

نویسنده rezahosni در شنبه 92/8/18 | نظر

کدنویسی : ثامن تم ::: گرافیک : دختر چادری

Web Template By : Dokhtar-chadori.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
طراح قالب
پایگاه فرهنگی دختر چادری