سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

حجاب تلالو شبنم بر چهره گل




نویسنده rezahosni در دوشنبه 92/12/19 | نظر
افسران - حجاب غنچه ...

 

 




نویسنده rezahosni در سه شنبه 92/12/6 | نظر
افسران - آنها چفیه دارند... من چادر دارم...

آنها چفیه دارند...
من چادر دارم...
آنان چفیه را خیس می کردند تا نَفَس هایشان آلوده ی شیمیایی نشود...
من چادر می پوشم تا از نفَس های آلوده دور بمانم...
آنان چفیه را سجاده می کردند و به خدا می رسیدند ...
من با چادرم نماز می خوانم تا به خدا برسم...




نویسنده rezahosni در چهارشنبه 92/11/23 | نظر

 

0125آیا می دانید چرازنان ودختران بایددرنمازحجاب داشته باشند؟
جواب:نمازصحبت باخداست وخداونددوست داردانسانها به زیباترین حالت به مقابل اوبایستد وبااوصحبت کند،اماشیطان دوست داردانسانهابی حجاب وبدون پوشش باشند تاآنها راجهنمی کنند.همین گناه شیطان باعث شدلباس حضرت آدم(ع)وهمسرش حّواازبدن آنها بیرون آید وازبهشت رانده شوند .آری نماز،باحجاب وپوششی که خدادوست داردباعث می شودشیطان ازانسانها فرارکندوهمچنین یک نوع تمرین رعایت حجاب می باشد.پس کسانی که حجاب راچه درنماز وچه درکوچه وخیابان رعایت می کنند،محبوب خداشده وشیطان پلید ازنورایمان آنهافراری وگریزان است.

 

 

آیا می‌توان کفت خداوند به زنان نامحرم است اما بیگانگان و مردان جامعه به آنان محرمند، این سوالی است که تاکنون بی‌پاسخ مانده و هنوز بانوان مسلمانی که مدهای بدحجابی و خودنمایی را نشانه رشد و شخصیت خود می‌پندارند، نتوانسته‌اند یک جواب منطقی و به دور از خودفریبی برای آن بیابند که بتوانند کیفیت پوشش و نمایش خود را با آن توجیه و تصحیح نمایند!

از مقدمه‌ای که بیان شد روشن می‌شود که پوشش و حجاب عفیفانة زن در نماز نیز فلسفه و راز حکیمانه و حیایت و سرنوشت‌ساز ادارد، که با اندکی تامل روشن می‌شود. همانگونه که هر عبادتی از جمله ادامه مطلب...


نویسنده rezahosni در سه شنبه 92/11/8 | نظر
دختر نمونه و نخبه کیست؟؟؟

اینها ملاک‌های برتری دختران است؟!

بر حسب آنچه از هدایت‌های قرآنی، روایات شریفه، احادیث متواتره و سیره مسلمین استفاده می‌شود، دختر نمونه دختری است که به صفات ده‌گانه ارزشی اسلامی که در سوره احزاب آیه 35 بیان شده آراسته، و حجاب و پوشش کامل اسلامی داشته باشد ...

دختر نمونه و نخبه کیست؟ آیا داشتن شغل و یا مدرک دانشگاهی از ملاک‌های برتری دختران است؟ آیا داشتن حجاب و پوشش از معیارهای انتخاب دختر نمونه است؟

آیا قهرمانی در رشته‌های ورزشی می‌تواند ملاک صحیحی برای انتخاب دختر نمونه باشد؟
ادامه مطلب...


نویسنده rezahosni در چهارشنبه 92/9/20 | نظر
 امام علی علیه السلام می فرمایند:ایمان درختی است که ریشه اش یقین؛ شاخه اش پرهیزگاری؛ شکوفه آن حیا و میوه اش بخشندگی است.(1)
این درخت ایمان در وجود توست، نگاهی به درونت بینداز، ببین ریشه آن چیست، شاخه اش را به دقت بررسی کن، نکند بعد از سال ها ببینی که شکوفه درختت بی حیایی و ثمره اش بی حجابیست، که در اینصورت مطمئن باش درختی در وجودت کاشته ای کاملا مصنوعی، نه برای خودت فایده ای داشته، نه برای جامعه ات.
هر روز به درخت وجودت سر بزن، به او آبی از آیات قران بده، اگر خاک وجودت قبول کرد آن آب را، درختی که کاشته ایدرختیست طبیعی، درختیست که میتواند شهر تو را از نگاه های آلوده پاک کند، می تواند مانع گسترش ویروس گناه در جامعه شود اما اگر اینگونه نباشی بدان آنچه که در وجودت کاشته ای بنام ایمان، درختیست کاملا مصنوعی، و هیچ آبی او را سیراب نمی کند...



نویسنده rezahosni در سه شنبه 92/9/12 | نظر
امام خمینی رحمة الله علیه فرمودند:
دختر چادری : گوهر وجود تو...
اگر در جامعه زن اصلاح شود تمام جامعه اصلاح می شود.

 




نویسنده rezahosni در سه شنبه 92/9/12 | نظر
<      1   2      

کدنویسی : ثامن تم ::: گرافیک : دختر چادری

Web Template By : Dokhtar-chadori.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
طراح قالب
پایگاه فرهنگی دختر چادری