سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

 

رهنمودهای امام حسن عسگری علیه‌السلام در باب حجاب و ارثیه بانوان


در احادیث امام حسن عسگری علیه‌السلام همواره زنان دارای جایگاه ویژه‌ای بوده‌اند، به نحوی که از ایشان رهنمودهای گرانسنگی به یادگار مانده است.

ادامه مطلب...


نویسنده rezahosni در شنبه 94/9/28 | نظر
نویسنده rezahosni در شنبه 94/2/19 | نظر

مقدس ترین نهاد اجتماعی

ابوتراب را گفتند: یا علی ما فعلتَ حتی تصیر علیاً

چه کردی که علی شدی؟ حضرت فرمودند: إنّی کنت بوابا لقبی!

نگهبان دلم بودم!




نویسنده rezahosni در چهارشنبه 93/11/1 | نظر

امام صادقعلیه‌السلام می‌فرمودند: «سزاوار نیست زن مسلمانی، لباسی بپوشد که بدن وی را نمی‌پوشاند»


امام صادق علیه‌السلام پوشیدگی شدید لقمان را از علل حکیم شدن وی می‌دانند. (قابل توجه کسانی که می‌گویند پوشش فقط برای زن است)


امام صادق علیه‌السلام به یکی ازخواهران محمدبن ابی‌عمیر فرمود: وقتی که به دیدار برادرت رفتی لباسهای رنگارنگ و تحریک‌آمیز برتن نکن.


امام صادق علیه‌السلام فرمودند: در مورد زینتهایی که جایز است زن در مقابل نامحرم ظاهر کند صورت و کف دو دست است. بحار

امام صادق علیه‌السلام: هیچ غنیمتی مانند غنیمتی که آدمی از راه کنترل چشم به دست می آورد نیست، زیرا دیدگان از نگاه به نامحرم فرو بسته نمی‌شود جز آن که در قلب او عظمت و جلال الهی مشاهده می‌شود. مصباح الشریعه




نویسنده rezahosni در چهارشنبه 93/1/20 | نظر
افسران - خورشید

- رسول خدا صل‌الله‌علیه‌و‌آله و سلم از حضرت جبرئیل علیه‌السلام سوال نمود که آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟ جبرئیل فرمود: بله. (یکی از آنجاهایی که فرشتگان می‌خندند) زمانی است که زن بی‌حجابی و بدحجابی می‌میرد، و بستگان او را در قبر می‌گذارند و روی آن زن را با خشت و خاک می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود. فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان بود و با دیدنش هر کسی را تحریک می‌کرد و به گناه می‌انداخت(پدر و برادر و شوهرش و...از خود غیرت نشان ندادند) و او را نپوشاندند، ولی اکنون که مرده و همه از دیدنش نفرت دارند او را می‌پوشانند.- رسول خدا صل‌الله‌علیه‌و‌آله و سلم از حضرت جبرئیل علیه‌السلام سوال نمود که آیا فرشتگان خنده و گریه دارند؟ جبرئیل فرمود: بله. (یکی از آنجاهایی که فرشتگان می‌خندند) زمانی است که زن بی‌حجابی و بدحجابی می‌میرد، و بستگان او را در قبر می‌گذارند و روی آن زن را با خشت و خاک می‌پوشانند تا بدنش دیده نشود. فرشتگان می‌خندند و می‌گویند: تا وقتی که جوان بود و با دیدنش هر کسی را تحریک می‌کرد و به گناه می‌انداخت(پدر و برادر و شوهرش و...از خود غیرت نشان ندادند) و او را نپوشاندند، ولی اکنون که مرده و همه از دیدنش نفرت دارند او را می‌پوشانند.




نویسنده rezahosni در شنبه 92/12/3 | نظر

کدنویسی : ثامن تم ::: گرافیک : دختر چادری

Web Template By : Dokhtar-chadori.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
طراح قالب
پایگاه فرهنگی دختر چادری