سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما

لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه
آیا اعتماد به نفس معنوی بالایی دارید؟
 
 


این نوع اعتماد به نفس همان ایمان شما به جهان هستی و کل آفرینش و موجودات است.
 

یکی از مهم ترین نوع اعتماد به نفس‌ها اعتماد به نفس روحی و معنوی است. این نوع اعتماد به نفس همان ایمان شما به جهان هستی و کل آفرینش و موجودات است. ایمان به اینکه زندگی، هدف و نهایتی مثبت را در پی خواهد داشت و شما به خاطر هدفی اینجا هستید و زندگی‌تان بر روی این کره خاکی هدفی را دنبال می‌کند.
علائم و نشانه‌های کمبود اعتماد به نفس معنوی:

1- سعی می‌کنید در زندگی همه چیز را کنترل کنید. باید همه‌چیز در زندگی تحت کنترل شما باشد چون به خداوند و خلقت او اعتماد ندارید که بتواند به خودی خود سمت و سویی مثبت را طی کند و نتیجه غایی درست برسد. این بی‌اعتمادی، شما را از اینکه دست به عملی بزنید باز می‌دارد و درنتیجه درست زمانی که باید روابطتان را رها و اعتماد کنید از این کار سرباز می‌زنید.
2- به سختی می‌توانید ماجراجو باشید و ریسک کنید. زمانی که به دنیا اعتماد ندارید و فکر نمی‌کنید که هدفمند و منظم می‌چرخد، احساس امنیت نمی‌کنید. به همین جهت خیلی با احتیاط رفتار می‌کنید و زندگی محدودتر و دربسته‌تر و خالی از شور را تجربه می‌کنید.
3- به لحاظ روحی و عاطفی احساس بی‌قراری می‌کنید. هیچ چیز شما را ژرف و عمیق و آنطور که باید خوشحال نمی‌کند. هیچ چیز خلاهای درونی‌تان را پر نمی‌کند. چراکه منتظر هستید زندگی شما را ارزیابی کند و برایتان ارزش و اعتبار قائل شود. منتظر هستید زندگی به شما دلیلی برای زنده بودن و زندگی کردن ارائه دهد. بنابراین از نکته اصلی غافل می‌مانید؛ اینکه شما اینجا و به خودی خود یک معجزه هستید. شما دوست داشتنی هستید و همین طور که هستید کفایت می‌کند.


                                                                                                                                     نویسنده: باربارا دی‌آنجلیس




نویسنده rezahosni در سه شنبه 92/9/26 | نظر

کدنویسی : ثامن تم ::: گرافیک : دختر چادری

Web Template By : Dokhtar-chadori.ir

آرشیو مطالب
پیوندهای وبگاه
طراح قالب
پایگاه فرهنگی دختر چادری